close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אטרקציה מתוקה לאירוע- דוכן גלידה לאירועים

מערכת שורשכה תשרי, תשעה19/10/2014

הנה רעיון מקורי לאירוע שלכם- הציבו לאורחים דוכן גלידה לאירועים!

תגיות:
דוכן גלידה של דלי קרם
צילום: יח"צ החברה
מתכננים אירוע? שיהיה מזל טוב! בין שלל הארגונים השונים כמו בחירת הבגדים והנעליים, ארגון צוות הווי, זמר או תקליטן, בחירת העיצוב ונושא המסיבה, רכישת כלי ההגשה והקישוטים וגם חילוק הזמנות למוזמנים, עליכם לדאוג גם למזון ולכיבוד אשר יוגשו באירוע. אז חוץ מהדברים הסטנדרטיים שתוכל לספק לכם חברת קייטרינג טובה, וחוץ מהנשנושים הקבועים להם תוכלו לדאוג באופן עצמאי, תוכלו להיות גם קצת יותר מקוריים, ולהזמין אטרקציה שלא יפסיקו לדבר עליה גם שנים אחרי, דוכן גלידה לאירועים. הצבת דוכן אשר מתמחה בייצור של גלידת שמנת איכותית הוא אפשרות מצוינת בעבור אירועים כמו ימי הולדת, מסיבות בריכה, מסיבת רווקות, מסיבות קיץ ועוד, והוא מאפשר לאורחים ליהנות מאטרקציה קרירה, נעימה וטעימה.  

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים דוכן גלידה לאירועים?  
אז החלטתם שדוכן גלידה הוא אפשרות מצוינת לכיבוד מרענן באירוע שלכם, רעיון מצוין! עכשיו כל שעליכם לעשות הוא לבחור את דוכן הגלידה הטעים והמיוחד ביותר למסיבה, ישנה גם אפשרות להזמין קרפ צרפתי לאירועים. הנה לכם כמה קריטריונים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים על דוכן:

תשתית: הצבה של דוכן המגיש גלידה באירוע דורשת הכנה של תשתית מסוימת לתפעול הדוכן. חשוב לברר מה הוא גודלו של הדוכן, על מנת למקם אותו בהתאם במקום האירוע, חשוב לבדוק כמה קווי חשמל דורש הדוכן וגם האם הוא פועל על גנרטור במקרה של נפילת חשמל. אם אתם מארגנים מסיבה באולם או בגן אירועים, חשוב לוודא את כל הפרטים עם בעל האולם לפני שמזמינים את הדוכן.   
איכות: ישנם דוכנים אשר מתמחים בהכנה של גלידת שמנת משובחת ואיכותית, וישנם דוכנים אשר מגישים גלידה צמחית. מומלץ לבדוק איזו גלידה מגיש הדוכן לפני ההשכרה.  
מגוון: דוכנים לאירועים מציעים מגוון רחב של טעמים, סטנדרטים ומיוחדים, כאשר לצד הגלידה ניתן לשלב קצפת, קרפ, וופל, סוכריות צבעוניות, ציפוי שוקולד ועוד. ככל שהדוכן שלכם יהיה מגוון ועשיר יותר, כך חווית ההנאה ממנו תהיה גדולה ואטרקטיבית יותר.
כשרות: אם הכיבוד אצלכם באירוע הוא חלבי תוכלו לבחור בדוכן המגיש גלידת שמנת משובחת. אולם, אם באירוע שלכם מוגש כיבוד בשרי, מומלץ להתחשב בשומרי הכשרות, ולבחור בדוכן המייצר גם גלידות פרווה משמנת צמחית או סורבה.   
מיקום: עוד לפני שאתם מזמינים את הדוכן בדקו היכן ניתן למקם אותו ברחבי המקום. מומלץ למקם אותו במקום בולט יחסי, אך צדדי, על מנת שלא יפריע לתנועה החופשית של האורחים.

טעמים רבים והשמחה רבה 
דוכן גלידה לאירועים מציע מגוון רחב של טעמי גלידה משובחים. עליכם לבחור מבין מגוון הטעמים, מספר טעמים אשר יככבו אצלכם באירוע. לאלו מכם אשר מתלבטים נמליץ לבחור בכמה טעמים מיוחדים כמו: עוגיות לוטוס, מלבי או קינדר בואנו, וגם לבחור כמה טעמים סטנדרטים לטובת האורחים שאוהבים פשטות. דוכן גלידה מבית דלי קרים מציע מגוון רחב של גלידות שמנת משובחות, לצד גלידות פרווה, והוא הבחירה הטובה והחכמה ביותר לאירוע שלכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה